Sosem zárt még olyan eredményes évet a dán IO Interactive, mint tavaly, köszönhetően a Hitman 3 minden várakozást felülmúló sikerének. S habár egyelőre nem készül új rész, mivel a fejlesztők inkább a bejelentett James Bond-játékra, valamint a Microsoftnak fejlesztett Project Dragonre fókuszálnak, azért a 47-es ügynök kezét sem engedik el teljesen, ha már ilyen jó szolgálatot tett nekik.
Az már tavaly kiderült, hogy 2022 folyamán további tartalmakkal bővül a World of Assasination trilógia záróepizódja. A csapat pedig tartotta is magát ígéretéhez, január 20-án kezdetét vette az ún. Hitman 3 - Year 2.
Azóta is csordogálnak az újdonságok, ám olykor megesik, hogy valami nem az ütemezésnek megfelelően halad. Ez történt a tavaszra ígért, ám az év második felére halasztott Freelancer játékmóddal is, amely roguelike megoldásokat csempészne a kampány küldetéseibe, és egy testreszabható védett házzal gazdagítaná 47-es lehetőségeit. Az IO Interactive szerint a késlekedés a mi javunkat szolgálja, hiszen így még csiszoltabb lesz az eredmény.
Ugyancsak csúszik (elég csak a naptárra nézni) a következő, eredetileg áprilisra ígért patch, amely további megbízatásokat és célpontokat kínál (a tünékeny fajtából), valamint ray tracing-támogatásban részesíti a PC-s verziót.
Az új megjelenési dátum május 24-e. Cserébe, mintegy kárpótlásként a tervezettnél hamarabb, már júliusban megkapjuk az Ambrose Island térképet. Az ehhez kapcsolódó narratív szál a Hitman 3 eseményei elé visz vissza.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!