Ken Levine új projektjéről eddig nem tudtunk meg sok konkrétumot (technikai részletek kivételével), de egy nemrég közzétett álláshirdetésnek hála talán egy lépéssel közelebb juthatunk ahhoz, milyen projekten dolgozik a Bioshock atyja.
Az Irrational Games bezárása után indított kisebb csapathoz ugyanis egy új dizájnert keresnek, aki a játékban helyet kapó rendszerekért felel majd. A hirdetés szerint az ő feladata lesz kitalálni és egyensúlyba hozni a játékos képességeit, az ellenségeket és a legyőzésre váró egyéb akadályokat. A pozíció leírása szerint értenie kell olyan játékelemek balanszolásához, mint a sebzés, a nyersanyagok, a zsákmány, a cooldownok, vagy éppen a fejlesztési rendszerek. Ez alapján a bejelentésre váró új játék akár valamilyen akció- vagy szerepjáték is lehet.
A további követelmények viszont sokkal inkább arra mutatnak, hogy Levine megmarad az FPS műfajánál, ugyanis később azt írják "a történetközpontú FPS-ek szeretete előny". Viszont a Bioshock-játékokkal ellentétben ezúttal nem valószínű, hogy lineáris pályákon járunk majd, ugyanis az is elvárás, hogy a munkára jelentkezőknek legyen tapasztalata a részben, vagy egészen nyitott világú játékokkal, mint például a Borderlands, vagy a Middle-earth: Shadow of Mordor.
Mit gondoltok, lehetséges, hogy újabb klasszikus születik majd Levine új ötletéből?