S az üzleti életben legfőképp a számok számítanak, főleg a bevételi oldalon.
Tegnap San Franciscoban, egy médiaeseményen az Ubisoft bejelentette, hogy a Just Dance nevű játékukból immáron több, mint négy millió példányt adtak el. Úgy érzik, hogy a "tánc kategória" robbanás előtt áll, így katalizálva a Just Dance 2 eljövendő sikerét bejelentettek egy Katy Perry DLC-t, amely már a Just Dance 2 indulásakor elérhető lesz.
"Az első Rayman Raving Rabbidsban voltak táncolós mini-játékok.És alig négy év múlva...hogy azt mondtuk, csináljunk egy táncolos játékot és bumm! Eladtunk 4,3 millió példányt a játékból" - mondta Laurent Detoc az Ubisoft észak-amerikai elnöke.
"Ez a 'tánc kategória' robanás előtt áll. Nem tudjuk mekkora lesz...Szerintünk sokkal nagyobb, mint amire most bárki gondol" - tette hozzá marketing alelnök Tony Key - "A Just Dance 2 mellett még a Michael Jackson: The Experiencet is megjelentetjük majd Wiire. Amennyiben ez a kategória tényleg robban, akkor miénk lesz a két legjobb cím."
Key elmondta, hogy a Just Dance volt az első eset, amikor a cég 12-19 éves hölgyek számára készített játékot - s most, a Just Dance Kids megjelentetésével tovább szeretnék bővíteni a piacot.
"A szülők mindig valami egészséges szórakozást keresnek gyermekeiknek - mi pedig igyekszünk ezt nekik megadni. Sok 'nem hagyományos' célközönségünk van, akiket megcélzunk az évben az ünnepekkor. Nem tudjuk mekkoa siker lesz, de a zsigereinkben érezzük, hogy be fog jönni - ezért is invesztálunk bele ennyit." - tette hozzá Tony Key