Miután több fontos, tavaszra tervezett játék megjelenését elhalasztották, esély nyílt a kisebb volumenű projektek számára is, hogy megmutassák magukat a közönségnek. Az így adódó lehetőséget kihasználó alkotások közül az Iron Danger fejlesztői azzal hívták fel magukra a figyelmet a gamescom 2019 zárt ajtós bemutatóinak egyikén, hogy tulajdonképpen fogták a Superhot mechanikáját és addig faragták, míg az alkalmassá nem vált egy szerepjáték igényeinek kiszolgálására.
Ez utóbbi a finn mitológiát steampunk és tech noir stílusjegyekkel keverő Iron Danger, amelynek főhőse, Kipuna a halál kapujában tesz szert időmanipuláló képességére. Ezzel a hatalommal felruházva kell megmentenie Kalevala városát a pusztulástól az útközben megismert potenciális szövetségesek valamelyikének társaságában.
A PC-re március 25-én megjelenő Iron Danger különlegességét az időmanipulációval járó lehetőségek jelentik, azaz bármikor megállíthatjuk és visszaforgathatjuk az események folyását, hogy el tudjunk kerülni egy végzetes kardcsapást vagy egy halálos pontossággal kilőtt nyílvesszőt. Innentől fogva kétség sem férhet a küzdelmek taktikus jellegéhez, melynek a folyamatos kísérletezés, a tökéletes végkimenetel keresése alkotja a gerincét.
Felkeltette az érdeklődéseteket?