Volt egyszer egy képregénysorozat, amiben a DC összes univerzumának minden hőse és gonosza egymásnak esett. Egy ilyen hatalmas, világokon átívelő háború rengeteg lehetőséget rejt, és ezt a Turbine fejlesztői is felismerték. Összehozták hát a világ legdurvább hőseit és gonosztevőit, bevágták őket egy arénába, és ránk bízták, ki jöjjön ki onnan élve.
Körbe-körbe, karikába'
Az Infinite Crisis a MOBA műfaj legtisztább képviselője. Adott néhány térkép, de a legfontosabb cél mindenhol ugyanaz: elpusztítani az ellenfél bázisát, csapattársainkkal az oldalunkon. A meccsek menete ugyanúgy zajlik, mint a legtöbb MOBA-ban, azzal a különbséggel, hogy az Infinite Crisisban a legnépszerűbb térkép nem a háromösvényes, gyémánt (ilyen is van a játékban) elrendezésű aréna, hanem egy ötszög alakú csatatér, a Coast City. Itt két félre osztódik a térkép, melynek szélén futnak az ösvények. Ezeken masíroznak a gép által irányított robotok, akiknek segítségével kell levernünk az ellenséges tornyokat, majd a főépületet. Ehhez 33 hősből válogathatunk partnereket.
Csatába vihetjük Batmant, Supermant, Jokert, a Zöld Lámpást és ezek más világokból érkezett alteregóit, például Gaslight Batmannel elég gyorsan összehaverkodunk majd; míg az eredeti denevér közelharcban erős, addig Gaslight verziója távolsági fegyvereket használ, és képességei is merőben eltérnek az eredeti hősétől. Egyébként képességek tekintetében azt kapjuk, amire számítanánk: Flash gyors ütésekkel dönti le az ellenfelet a lábáról, míg Atomic Wonder Woman hatalmas láncfűrészével csap szét mindent, ami az útjába kerül. Superman hozza az erőt, Sinestro a sárga fény fegyvereit. Aki ismeri a DC univerzum karaktereit, gyorsan megtalálja majd a legjobb barátját. Minden hőst felszerelhetünk a meccsek előtt bizonyos módosítókkal, melyek befolyásolják statisztikáit, és harc közben vásárolhatunk nekik tárgyakat, melyekkel képességeiket jelentősen felerősíthetjük.
A háború sosem változik
A különféle módosítókat és hősöket a játék üzletében szerezhetjük be. Természetesen, ahogy a legtöbb MOBA esetében, úgy az Infinite Crisisban is pontokat kapunk egy-egy meccs után. A felgyűlt valutából aztán feloldhatunk új karaktereket (a legnépszerűbb arcok nyilván a legdrágábbak) vagy módosítókat. Idővel mindent megszerezhetünk egy forint elköltése nélkül, kivéve a hősök kinézetét átszabó kosztümöket, melyek valódi pénzbe kerülnek. Természetesen ha minél hamarabb hozzá akarunk jutni mindenhez, némi pénzmag befektetésével töredékére csökkenthetjük a gyűjtögetéshez szükséges időt. Egyébként a játék az első időszakban bőkezűen jutalmazza a játékost új hősökkel, kinézetekkel és pontokkal, de természetesen a tanulóidőszak után lelassulnak a dolgok – viszont még így is barátságosabb a rendszer, mint amilyen a bétában volt. Egyébként is elmondható a játékról, hogy mind technikailag, mind tartalmilag nagyon sokat fejlődött, így akit a béta elrettentett, nyugodtan adjon neki még egy esélyt.
Igazából csak egyetlen bűne van az Infinite Crisisnak: mindezt láttuk már. Igaz, hogy a Coast City egy kreatív megoldása a szokásos MOBA-térképnek, de a játékmenet egy az egyben az, mint az első generációs MOBA-címekben. A képregényes videók és a történet feldobják a mókát, de ez csak ideig-óráig tart. A sokadik meccs után a körítés már nem lesz képes fenntartani a MOBA-veteránok érdeklődését. Ettől függetlenül, aki szereti a DC világát és a műfajt, az jól elszórakozhat vele egy darabig, de nagyon már ne éljétek bele magatokat: a szervereket augusztusban lelövik.