A kijelentés leginkább annak függvényében érdekes, hogy a Metacriticen az Xbox 360-as kiadás 90 százalékon, míg a PlayStation 3-as 87-en áll.
Inaba nyilatkozata szerint utóbbi a mai napig nem hagyja nyugodni, ugyanis annak elkészítését a SEGA-ra bízták, nem házon belül oldották meg. "Akkoriban nem igazán tudtuk, hogyan kell PS3-ra fejleszteni, és bár meg tudtuk volna csinálni... ez mindegy: úgy döntöttünk, hogy nem tudjuk."
"Ellenben visszatekintve a végleges verzióra, főleg arra, ami a felhasználókhoz is eljutott, úgy gondolom, hogy ez volt a legnagyobb hibánk."
A Bayonetta PlayStation 3-as verziója képfrissítési problémákkal és irányítási gondokkal küszködött, amit ráadásul a SEGA-nak eszébe sem jutott javítani, a későbbi patchet egyes egyedül a Sony-nak köszönhetjük.
"Megtanultuk, hogy felelősséget kell vállalnunk mindenért. Ennek köszönhetően a Vanquish esetében mindkét kiadást házon belül készítettük el." - tette hozzá Inaba.