A Bloodborne nem egy egyszerű játék, főleg azok a játékosok számára, akik belekényelmesedtek a játékvilág jelenébe, ahol már azért is achievement jár, hogy elindítod. Persze van olyan is, akinek még ez sem elég.
A Bloodborne főellenségei különösen nagy kihívást jelentenek, gyakran elég egyetlen mozdulatot benézni ahhoz, hogy kezdhessük elölről. Az egészet. Ötödjére. Egy játékos viszont rájött, hogy ha 12 óráig hagyja futni a játékot, mielőtt nekimenne a boss-nak, akkor sokkal egyszerűbbé válik a harc. Az adott ellenség a speciális - és idegesítően halálos - képességeinek csak egy kis részét használja, sokkal kiszámíthatóbbá és ezáltal könnyebben legyőzhetővé válik.
Itt van két SPOILERES videó, ami mindezt a gyakorlatban is bemutatja.
Egy másik játékos a Redditen megerősítette a dolgot és sorra vette azt is, hogy a bug (?) hatására hogyan viselkedik a többi boss. Nem tudni, hogy ez valójában egy hiba-e a játékban vagy a From Software tudatosan írta ezt bele a kódba, mintegy megkegyelmezve azoknak, akik 12 órája szívnak ugyanazzal a pályarésszel. Természetesen sok másik redditor is utánanézett a jelenségnek, többek szerint elég suspend módba rakni a PS4-et, mások pedig a karakterváltással csalogatták elő ugyanezt a hibát.
Ti pörgetitek a Bloodborne-t? Hogy álltok?