Amellett, hogy idén is rengeteg pénzt gyűjtöttek össze a nézők jótékony célra az Awesome Games Done Quick alatt, kiváló speedrunokat láthatunk ezúttal is. Az eddigi program egyik fénypontja pedig a Hitman: Blood Money volt, ami könnyedén megváltoztathatja, hogyan tekintesz a játékra.
A legtöbb esetben ugyanis a lopakodós játékoknak sikerül eladnia nekünk az illúziót, hogy valódi emberek figyelnek minket, így ennek megfelelően is viselkedünk és igyekszünk elkerülni, hogy észrevegyen akárki.
Ezzel szemben Saintmillion, aki az idei AGDQ-n bemutatta a 2006-os Hitman-rész igen gyors végigjátszását - kicsit gyorsabb volt mint 37 perc -, az MI-t egyáltalán nem valódi emberként kezeli, így a 47-es ügynök eszményképéhez képest elképesztően szemtelenül oldja meg a különböző küldetéseket.
Az elfekvő hullákat a pisztolyával lövi arrébb, hogy ne találják meg őket, megáll az őt fegyverrel üldöző áldozat előtt, hogy a nézőknek magyarázzon és általában nem nagyon érdeki, ki látja éppen, vagy hogy futva közlekedik szinte mindenhová.
De a legmókásabb megmozdulásaihoz sokszor a Hitman: Blood Money érméjét használja, például amikor az egyik célpont népes őrségét hosszú másodpercekre feltartóztatja a feltartott pénzzel, de egy röhejes baleset előidézéséhez is az érme dukál. Mindenképp nézzétek meg legalább ezt a jelenetet, de az egész speedrun rendkívül érdekes, alább nézhető is:
Nektek hogy tetszik?