Az idei nyár egyik legnagyobb dobásának szánták az Indiana Jones és a sors tárcsáját, amellyel Harrison Ford végleg elbúcsúzott legendás karakterétől. Bár a végeredmény jobb lett, mint tizenöt éve a negyedik rész, a közönség így sem volt vevő a nosztalgiázásra: a Disney a történetének egyik legnagyobb bukásaként könyvelheti el az új Indiana Jones filmet.
A Lucasfilm nem zárkózott el a lehetőségtől, hogy akár sorozatként folytatódjon a széria, de jelenleg a rajongók legfőbb reménye valami újra, az a MachineGames-nél (Wolfenstein-játékok) készülő Indiana Jones videojáték, amellyel kapcsolatban utoljára annyi derült ki, hogy PlayStation 5-re mégsem jön, Microsoft-exkluzív lesz (tehát csak PC-re és Xbox Series X/S-re adják ki).
Nemrég a GK UK-nak adott interjút a Bethesda egyik kulcsembere és egyben az Indiana Jones játék executive producere, Todd Howard, aki egy rövid helyzetjelentést is beiktatott a projekttel kapcsolatban. Howard szerint a játék fejlesztése már félúton jár, és bakancslistás dolog lesz olyasvalaki számára, aki szereti Az elveszett frigyláda fosztogatóit. Howard arra is rámutatott, hogy a fejlesztőcsapat a Wolfenstein-szériával kellő tapasztalatot szerzett már a témában:
"Nekik megvan az egész nácigyilkolászós dolog, és nagyon jó munkát végeznek".
Egyelőre nem tudni, hogy mikor számíthatunk az Indiana Jones játékra, de pár hete érdekes részlet szivárgott ki a játékmenetről: az is lehet, hogy két kameranézet is bekerül, de nem választható opcióként, hanem a játék meghatározott ponjain vált a kamera belsőnézetből külsőre és fordítva. Persze mivel még nem zárult le a fejlesztés, ez nincs kőbe vésve. Arra viszont jó esély van, hogy már a megjelenés napján bekerül a Game Pass szolgáltatásba, ahogy hamarosan a Starfield is.