Ugyan a No Man's Sky nem hozta a játékosok által elvárt szintet, de az tagadhatatlan, hogy az alapötlete remek volt és a procedurálisan létrehozott bolygók is innovációnak számítottak, a fejlesztők pedig szeretnék még népszerűbbé tenni ezt a megoldást. Nyilván lehetne ezt jól is, talán ők is tudják, itt az idő, hogy szülessenek életképesebb megoldások is.
A Hello Labs célja az lesz, hogy a kis indie csapatoknak támogatást nyújtson, Sean Murray a GDC-n nyilatkozott a programról. Elmondta, hogy tudja, milyen nehéz a kisebb stúdióknak érvényesülniük és a szűkös költségvetésből gazdálkodniuk, emiatt is jött létre ez a kezdeményezés.
"A procedurális generálásra, kísérleti játékokra, játék kutatásokra, meg ilyesmikre fogunk koncentrálni. (…) Szeretnénk segíteni az embereknek, hogy ne kelljen ugyanazzal szenvedniük, amivel nekünk is kellett. Nagyon elhivatott vagyok ezzel kapcsolatban."
A tervek szerint egyelőre csak néhány projekttel foglalkoznak, de később akár több csapatnak is segíthet a Hello Games. Reméljük, hogy ez nem egy újabb csalódás-cunami kezdete lesz, jó lenne helyrerázni valahogy hírnevüket.