Mindig egy picivel érdekesebbnek tűnik a BioWare következő játéka, amikor kiderül róla valami. A június 11-én bemutatott gameplay trailer sok mindent elárult a játékmenetről és a sztoriról, aztán megtudtuk, hogy a korábbi döntéseink is számítanak majd, egyértelművé vált, hogy forró románcokban lehet részünk és számos karakter közül választhatunk majd, amiképpen azt is tisztázták a fejlesztők, hogy a Dragon Age: The Veilguard nyitott világú élmény lesz-e vagy sem.
Legutóbb azt tudhattuk meg, hogy az új játék nem a nyersanyagok gyűjtögetéséről fog szólni, hanem a frakciók támogatásának megszerzéséről, a fejlesztők legújabb nyilatkozata alapján pedig az élményt nagy mértékben a saját ízlésünkre hangolhatjuk majd, beleértve a játékbeli elhalálozást is.
A Game Informer címlapsztorijának tárgya a Dragon Age: The Veilguard, a magazin ennek kapcsán bővebben is foglalkozik a játékkal és olyan részletekről is beszámolt, amit még nem kommunikált korábban a BioWare. A játék rendezője, Corinne Busche azt ígéri, hogy több száz testreszabási opció vár a játékosok karaktereire, ezt a változatosságot és hozzáférhetőséget pedig igyekeztek átvinni a nehézségi szintekre is. Ezek között olyan lehetőségek lesznek, mint a történetközpontú Storyteller, a kiegyensúlyozott Adventurer és a zúzósabb Nightmare, ez utóbbi pedig olyan hardcore lesz, hogy nem is lehet megváltoztatni, ha egyszer elkezdtük a végigjátszásunkat vele.
Lesz viszont egy negyedik is, az Unbound mód, amely lehetővé teszi majd, hogy a különböző beállításokkal a kedvünk szerint alakítsuk a játék nehézségét. Ilyen lesz egyebek mellett az útkeresés irányítása, a célzássegítés, az automatikus célzás és a hosszabb (vagy rövidebb) parry-idő. Finomhangolható lesz továbbá a sebzés (a játékosé és az ellenségé is), az ellenfelek nyomásgyakorlása, de akár teljesen kikapcsolhatjuk a karakterünk halálát, hogy sose veszítsünk. Busche szerint egyik sem csalás, csupán olyan lehetőségek, amik biztosítják, hogy bármilyen képességekkel bíró játékos játszhasson a negyedik Dragon Age-dzsel. És ez még nem minden, a fejlesztő szerint a megjelenéskor ennél is több opcióból lehet válogatni.
A Dragon Age: The Veilguard valamikor idén ősszel érkezhet meg PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re. Ti melyik nehézségi fokozatot fogjátok választani?