A SEGA által meghívott újságírok alapvetően pozitívan nyilatkoztak a Bayonetta-ról, de felhívták a figyelmet a két verzió között létező különbségre. Míg az Xbox 360 platfromon a Bayonetta csodaszép, tűéles a képe, és stabil 30 FPS-t produkál, addig a PS3-on a kép észrevehetően homályosabb, és az FPS is ugrál.
A PlatinumGames nagyfőnöke szerint azonban, mire a játék piacra kerül, már egyforma lesz a két verzió. Elmondta, hogy bár a Bayonetta valóban Xbox 360-ra készült el először, és ők - mármint a PlatinumGames - csak ezen verzióért felelősek, de átadtak minden fontos adatot, ami egy tökéletes porthoz szükségeltetik. Ezen felül is egy csomó jótanácssal látták el a SEGA-t, és remélik, hogy a végleges verziók már egyforma jól, és szépen futnak majd mindkét platformon, hiszen számukra ez a legfontosabb. Lesz időnk eldönteni elég, vajon sikerül-e a SEGA-nak kipofozni a játékot, hiszen hamarosan jön a Bayonetta demó, viszont az európai piacra a Bayonetta csak január körül érkezhet.