Hirdetés

Ghostbusters - Egymillió szellemirtó világszerte

|

Bejött az, amire az Atari számított, a Ghostbusters egyértelmű sikernek bizonyult.

Hirdetés

Az Activision és a Vivendi Universal Games (Blizzard, Sierra, stb.) egyesülését követően a cégvezetés azért dobta kukába a Ghostbusters videojátékot, mert meg volt győződve arról, hogy képtelen lenne milliós eladásokat produkálni.



A sors azonban egy olyan nehezen körülírható entitás, amelynek kiváló humorérzéke van, s akkor nevet az ember szemébe, amikor az nem számít rá. Minden bizonnyal fejlenyomatokkal lehet most tele Bobby Kotick irodájának fala, hiszen Ghostbusters annak ellenére lépte át egy hónap alatt az egymilliós határt, hogy soha egyetlen komolyabb játékeladási toplista élvonalába nem sikerült beverekednie magát. Nem kell már olyan sok ahhoz, hogy teljesüljön az Atari bosszúja.



A texasi Forth Worth Star Telegram munkatársának nyilatkozva Mark Randel, a Terminal Reality  elnöke és társalapítója a megelégedésre szolgáló mérföldkő mellett azt is elárulta, hogy a játék három évig tartó fejlesztése során mintegy 15-20 millió dollárt költöttek el, s volt, amikor 80 ember dolgozott azon, hogy az eredeti szellemirtók (Dan Aykroyd, Harold Ramis, Bill Murray és Ernie Hudson) hangján megszólaló virtuális karakterek kalandja a lehető legjobban sikerüljön. Dan Aykroyd és Harold Ramis egyébként a forgatókönyv megírásába is besegített.
Mark Randel szerint a legnagyobb kihívást a fizika beépítése jelentette. A befektetett munka azonban megtérülni látszik, s ha valóban elkészül az egyre többet hangoztatott harmadik Ghostbusters mozifilm, akkor örömmel nekilátnak a játékváltozatnak.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)