Hirdetés

Overwatch - a készítők is érzik, hogy nem sült el jól Sombra felvezetése

|

Bár nem tekintik teljes kudarcnak az Overwatch készítői a Sombra bejelentését megelőző játékot, levonták a következtetéseket a sok rajongó szerint félresikerült megoldás kapcsán.

Hirdetés

Szerencsére a BlizzCon alatt már nem halasztotta tovább a csapat az Overwatch legújabb karaktere, Sombra leleplezését, de az alternatív valóság-játék (ARG), amiben különböző nyomokat fedezhettünk fel a hackerrel kapcsolatban, így is keserű emlék marad sok rajongó számára. Ez szerencsére nem kerülte el a Blizzard munkatársainak figyelmét sem.

Geoff Goodman ugyan csak az ARG előkészítésében vett részt, a lebonyolításában nem, de annyit elárult, hogy ez volt az első hasonló jellegű kísérletük, így rengeteget tanultak az esetből.

"Mindenképpen odafigyelünk a visszajelzésekre, amik úgy gondolom, jogosak voltak. Nem vagyunk igazán jól az ARG-kben, hiszen sosem csináltunk még ilyet. Azt hiszem a legnagyobb tanulság az időzítéssel kapcsolatos. (...) Azt hiszem, arra számítottunk, hogy kicsit tovább tart majd, míg az emberek kitalálják az egyes fejtörők megoldásait. (...) Azt hiszem ez egy fokkal hosszabbá tette a várakozással töltött időszakokat"

- mondta Goodman.

Az Overwatch hősdizájnere szerint viszont mindez nem vette el Sombra leleplezésének minden örömét, szerinte a nem éppen tökéletes kivitelezés ellenére sem volt teljesen értelmetlen a játék.

"Alkalmunk nyílt úgy bemutatni Sombrát, ahogy más eszközökkel nem lett volna rá lehetőségünk. Az embereknek némi fogalma lett a személyiségéről és arról, hogy ki is ő, mielőtt még bemutattuk"

- fejtette ki, majd elárulta azt is, hogy nem minden karakter leleplezését előzi majd meg hasonló játék, hiszen minden hőst hozzá illő módon igyekeznek bemutatni.

Rachel Day, a játék egyik művésze pedig elárulta azt is, hogyan kapcsolták az Overwatch hackeréhez a rajongóknak kiadott kis fejtörőket.

"Ott ültünk és azon gondolkodtunk, »Mit is jelent a hackelés?« A fejtörőkön keresztül megmutathattuk, milyen intelligens és milyen hatalmas is valójában. Az, hogy mindezt egyedül viszi véghez, szerintem egy nagyszerű módja volt annak, hogy ezeket a tulajdonságait illusztráljuk"

- mesélte a művész. Hogy a következő játszható karaktereket hogyan leplezik le, talán nem is olyan sokára megtudjuk, ugyanis már Sombrával egyidejűleg is dolgoztak az Overwatch következő hősén, aki valamikor jövőre jelenhet meg.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)