Hirdetés

Frostbite 2 engine real-time radiosity demófilm

|

A Battlefield 3-at is megmozdító motort a SIGGRAPH kiállításon mutatták be.

Hirdetés

A bemutatót Per Einarsson (DICE) és Sam Martin (Geomarics) tartotta.

Bizonnyal tudjátok, hogy a Gamestar néhány napot a Battlefield 3 embargója miatt fog késni - mazur ott volt Stockholmban és olyan infókat nyomat majd, hogy csak na. Visszatérve a demonstrációra a Geomarics által készített Enlighten middleware-t demonstrálták, amely ezt a bizonyos radiosity-t mutatja be. Ez egy olyan globális megvilágtási algoritmus, amelyet a 3D renderelésnél használnak. A filmen a Frostbite 2 enginebe építették be ezt az Enlighten modult, és valós időben renderelnek mindent - ezzel a játékkészítés egész folyamatát felgyorsítva.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)