Az amőba mellett a matekórák és a négyzetrácsos füzetek másik nagy ellensége. Nevét nem sikerült megfejteni (ezeréves történelmünk homályába vész), de ettől persze még széles körben kedvelt játékról van szó. A játékmezőn két pötty közé vonalakat kell elhelyeznünk, a számítógéppel felváltva. Ha nekünk sikerül egy teljes négyzetet befejeznünk, akkor az a mi színünket kapja és nekünk jár a pont. Ha mindez a számítógépnek sikerül, akkor övé a score. Rendszerint a játék végén gyorsulnak fel az események, mikor már nem tudunk úgy vonalat rajzolni, hogy azzal ne a gépet juttassuk helyzeti előnybe. Ráadásul nagyon jól játszik.
* * *
A Dui egy fizikán alapuló logikai játék. Hasonló, mint a szintén remek Totem Destroyer. Adott egy vagy több tárgy, többnyire egy instabil tákolmány tetején, melyeknek nem szabad a jól láthatóan megjelölt vonal alá kerülniük. Feladatunk, hogy megadott számú elemet vegyünk ki az építményből anélkül, hogy a tárgy és/vagy tárgyak a vonal alá esnének. De ezt már mondtam.