Azt már régóta tudjuk, hogy a FIFA 18 alatt a Frostbite fog muzsikálni, azonban az is kiderült korábban, hogy a Nintendo Switches port esetében a fejlesztők egy egyedi motort használnak, és most az is kiderült, miért.
Andrei Lazarescu, a FIFA 18 Switch portján dolgozó, bukaresti csapat feje a Dream Team FC híroldalnak adott interjújában beszélt arról, hogy direkt döntöttek a saját motor mellett, mert nem akarták, hogy a Switches verzió a PS4-es és Xbox One-os játék kisebb, rosszabb minőségű változata legyen. A tervek szerint ez egy teljes értékű játék lesz, így a rajongók sem fogják azt érezni, hogy egy béna porttal játszanak.
"Ha egymás mellé teszed a kettőt, össze sem hasonlíthatóak. Amikor a dokkolóban van a Switch, 1080p 60 fpssel fut a játék. A PS3/Xbox 360 erre sosem volt képes. Teljes fizika alapú renderelést használunk és az ICONS rész is bekerül az Ultimate Teambe. A régi konzolok ezeket sem kapják meg."
A játék a jelek szerint remekül fut majd a konzolon, de kíváncsian várjuk, hogy milyen lesz a végeredmény.