Ahogyan azt a The Game Awards 2015-ön bemutatott gameplay videókban is láthattátok, a Far Cry Primal játékmenetének szerves részét képezi a vadállatok megszelídítése, de rendelkezzünk akármilyen veszedelmes négylábú követővel, egy állatfajta elől így sem menekülhetünk.
A UbiBlogon közzétett bejegyzésben a Far Cry Primal kreatív igazgatója, Jean-Cristophe Guyot mesélt a táplálékláncról és annak kakukktojásáról: "Amikor elkezded a játékot, még semmid sincs, szóval minden ragadozó veszélyt jelent. Mikor megszelídítesz egy farkast, ő elijeszti a kisebb ragadozókat és ahogy feljebb mászol a táplálékláncon, könnyebb lesz utazni a világban." Kivéve a borzokat, nyilvánvalóan. Ezek az agresszív teremtmények megtámadnak és megölnek a méretüknél sokkal nagyobb ellenfeleket is, így tőlük sosem leszünk teljesen biztonságban. Guyot hihetetlenül informatív volt a témával kapcsolatban és a következőket mondta róluk: "A borzok igazi kártevők, valóban."
Összegezve a fenti részleteket, egyetlen elmés mondás rajzolódik ki előttünk: "Ami nem öl meg, az erősebbé tesz. Kivéve a borz. Az bizony megöl." A Far Cry Primal megjelenése 2016. február 23-án várható PlayStation 4-re és Xbox One-ra, PC-re pedig március elsején számíthatunk rá.