Hirdetés

Ezért nem egy nagyszabású akció-RPG lesz az Assassin's Creed Mirage

|

A Ubisoft elmondta, mi kellett ahhoz, hogy a Mirage sokkal kisebb léptékű legyen, mint az Assassin's Creed Valhalla.

Hirdetés

Az Assassin's Creed Valhalla története lezárult, viszont ez nem jelenti azt, hogy annak minden karakterétől búcsúznunk kell. Egy spin-off, az Assassin's Creed Mirage keretében ugyanis átélhetjük Basim Ibn Isaq, a tolvajból lett orgyilkos ifjúkori kalandjait, miközben felfedezhetjük a temérdek csodát rejtő Bagdadot, a korszak egyik meghatározó kulturális és kereskedelmi központját. 

A fejlesztők ígérete szerint a Mirage vissza fog térni a széria gyökereihez, ami kevesebb szerepjátékos elemet és kötöttebb játékmenetet jelent, viszont ismét előkerül a klasszikus, rejtett pengés, lopakodós élmény - és nem csak ebben fog megidéződni a franchise hajdani szellemisége.

Hirdetés

Bagdad ugyanis bármennyi felfedeznivalót is rejt magában, mérete meg sem fogja közelíteni az Origins, az Odyssey vagy a Valhalla monumentális területeiét. Stéphane Boudon kreatív rendező a GamesRadar+-nak nyilatkozva árulta el, hogy bár a Mirage számos inputból jött össze, azonban legelsőként a közösség azon igénye jutott eszükbe, hogy változást akartak a Valhalla drabális térképe után: 

"Az Origins, az Odyssey, a Valhalla mind nagyszerű játékok, amelyek azt ígérik, hogy egy erős fantáziavilágú, eposzi utazást élhetünk át. A terjedelmüket úgy lőttük be, hogy megfeleljenek ezeknek az ambícióknak, mivel mindegyik magában foglalja az RPG mechanikákat. De azt kezdtük el hallani a rajongóinktól, hogy egy kisebb léptékű, karaktervezérelt történetre vágynak, amely az első AC-k alappilléreire koncentrál. Ez rezonál velünk, fejlesztőkkel is, és ez volt a projekt kiindulópontja."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Boudon szerint a Mirage egy a 2007-es Assassin's Creedhez írt szerelmeslevélként készül, egy olyan lopakodós kalandot kínál, ami a korábbi játékokra emlékeztet, viszont kihasználja a legújabb hardverek minden előnyét, valamint a Ubisoft korábbi AC-játékokkal kapcsolatos tapasztalatait is beépítették. Ezeknek köszönhetően az első Assassin's Creedekhez képest egy gazdagabb és sűrűbb térképet kapunk, több kölcsönhatatást a rendszerek között, több mélységet, mégis kis léptékben. 

"Bagdadot a Mirage egyik főszereplőjeként kezeljük".

Az Assassin's Creed Mirage egyelőre nem rendelkezik napra pontos megjelenési dátummal, de még idén számíthatunk az érkezésére PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)