Senki, de tényleg senki se várta volna, hogy kevéssel a kiváló kritikákat kapott (mi is nagyon szerettük) Shadow Gambit: The Cursed Crew rajtja után a Mimimi srácai nemes egyszerűséggel közlik, hogy részükről ennyi volt, nem kívánják magukat és a családjukat újabb többéves fejlesztési ciklusnak kitenni, hanem befejezik és kiszállnak. Magyarán nem az ilyenkor szokásos anyagi okok állnak a stúdió közelgő bezárása mögött, csapat voltaképp a csúcson hagyja abba.
Már a nindzsás-szamurájos Shadow Tactics: Blades of the Shogunnal is magasra tette a Mimimi a lécet, amire aztán még rátett pár lapáttal a western témájú Desperados 3-mal, de kétségtelenül a szellemkalózos Shadow Gambit az, amivel a legtöbbet kihozta a lopakodós taktikai játékok műfajából.
Mielőtt azonban végső búcsút venne a csapat a rajongóktól, december 6-án két DLC-t is kiad utolsó játékához, ezek külön-külön több órányi kalandot kínálnak, egy-egy új játszható karakterrel, eddig nem látott helyszínekkel és vadonatúj kampányküldetésekkel. Az extra tartalmakat úgy tervezték meg, hogy azok szervesen illeszkedjenek az alapjátékba, a részleteket a premier napján fogják csak felfedni.
Mi a magunk részéről rettenetesen sajnáljuk, hogy a Mimimi bedobta a törülközőt, mivel ennek a csapatnak köszönhetően tért vissza ismét a köztudatba az a stílus, amelynek az alapjait még a szép emlékű Pyro Studis fektette le a Commandos: Behind Enemy Linesszal 1998-ban. A stafétát a Kalypso Media felügyelete alatt formálódó Commandos: Origins veheti át. Reméljük, nem kell csalódnunk.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.