Nyakunkon az Evolve megjelenése, kicsit problémásnak is érzem, hogy emiatt jobban izgulok, mint az utolsó vizsgám miatt. A DLC-k témája már sokszor szóba került a Turtle Rock játéka kapcsán, hiszen a 2K bizony szereti a fizetős tartalmat, de a fejlesztők eddig is megpróbáltak megnyugtatni mindenkit.
A napokban a Destructioid oldalán bukkant fel egy interjú, amit még az előző év végén készítettek, ennél aktuálisabb azonban nem nagyon lehetne. A DLC-kkel kapcsolatos kérdésekre a játék kreatív rendezője, Phil Robb válaszolt, aki elmondta: "A játék alapvetően úgy lett felépítve, hogy ha szükség van rá, könnyedén tudjuk bővíteni. Amikor kidolgoztuk a stratégiát, akkor vásárlókként próbáltunk gondolkozni. Nem akartuk szétszakítani a közösséget, nem akartunk pay-to-wint, semmi olyat nem akartunk, ami csak elszipolyozza a játékosok pénzét".
Természetesen ők is tisztában vannak vele, hogy az ipar és a AAA-s kiadók elképesztően pofátlanul űzték ezt az elmúlt időszakban. " Sok ember érzi úgy, hogy a DLC-k csak azért vannak, hogy még jobban megkopasszák a játékosokat. Ez valahol jogos is, hiszen egyre több cég csinálja ezt. Nálunk minden pálya ingyenes lesz, azokat mindenki megkapja. A szörnyek és a vadászok fizetős DLC-kkel kerülnek majd be, de még ha nem is vesszük meg ezeket, ellenük tudunk majd játszani. Semmiképp sem akartuk szétszabdalni a közösséget. Ha pénzt akarunk csinálni, akkor azt olyan módon tesszük majd, hogy utána tükörbe tudjunk nézni, és az emberek ne érezzék azt, hogy átvertük őket.
Ha kíváncsiak vagytok a teljes interjúra, itt elolvashatjátok.