A Polygon abba a szerencsés helyzetbe került, hogy leülhetett egy asztalhoz az Epic Games egyik vezetőjével, Tim Sweeneyvel. Emberünk rengeteg mindenről beszélt az interjúban, de egy része különösen érdekes volt.
A fejlesztő elmondása szerint az Epic valószínűleg már sosem fog olyan egyjátékos kampányra építő programokat csinálni, mint a Gears of War vagy a Bulletstorm volt. Sweeney szemében ez már a nagy kiadók pályája.
"Az ilyen játékok sikere megköveteli, hogy hatalmas cégekkel dolgozzon együtt az ember, és úgy néz ki, hogy ez már így is marad" - magyarázza Sweeney, aki szerint az EA, a Ubisoft, a Blizzard és az ehhez hasonló cégek jövője vagy a kisebb, de minőségi projektekben van, vagy a nagy, folyton változó online szolgáltatásokéban.
Úgy néz ki, hogy az Epic az utóbbi kategóriába akar tartozni a Fortnie-tal a Paragonnal, és az új Unreal Tournamenttel. Ezek a címek mutatják meg az Unreal Engine 4 valódi erejét, és jövőjét.
Sweeney szerint azzal, hogy egy igazi élményt, egy állandó online szolgáltatást nyújtanak kikerülik a kiadókat, és a játékosoknak saját visszajelzéseik alapján csinálhatnak olyan programokat, amilyeneket azok szeretnének. Más kérdés persze, hogy mi van akkor, ha a játékosok egyjátékos kampányt szeretnének...
Az Epic ezek szerint a MOBA és egyéb online multikban látja a jövőt. Ti hogy vagytok ezzel?