Az Epic Games is megpróbálkozott betörni a MOBA-piacra a 2016-ban megjelent Paragonnal, amely az Unreal Engine 4 erejével, különleges hősökkel és egyedi megoldásokkal igyekezett kialakítani a saját játékosbázisát. A lelkesedés lassan elpárolgott, és miközben a Fortnite elképesztően népszerű lett, addig itt a fejlesztők küszködtek vele, hogy be tudják csábítani a gamereket.
2018-ban aztán nem látták értelmét a további vergődésnek, és fájó szívvel búcsút intettek a MOBA-nak: a Paragon lehúzta a rolót, az Epic mindenkinek visszafizette a pénzét.
A Paragon emléke azonban tovább él egy szellemi utódban, az Omeda Studios által készített Predecessorban. Egy gyors tempójú akciójátékról van szó, amely az elődjéhez hasonlóan a MOBA és az FPS, valamint TPS műfajok elemeit igyekszik ötvözni némi stratégiázással. A játékmenetben négy szövetségessel együtt mehetünk neki az ellenfeleknek a három sávra felosztott térképen, ahol interaktív dzsungel, különleges szörnyek és hasonló meglepetések várnak.
Minden mérkőzésen két csapatra oszlik 10 játékos, és mindegyik a saját választott hősét irányítja, amik az egyedi kialakításnak és képességeknek köszönhetően tökéletesen idomulhatnak a különféle játékstílusokhoz. A pályán a feladatok teljesítésével és az ellenfelek kiiktatásával aranyat lehet gyűjteni, amit aztán a boltban olyan tárgyakra lehet beváltani, amelyek például új helyszínekre teleportálnak, láthatatlanná tesznek, megállítják az időt és hasonlók.
A Predecessor a közelmúltban rajtolt el korai hozzáféréssel Steamen és Epic Games Store-on, és szerencsére nincsenek nagy igényei ahhoz, hogy elfusson: már Windows 10-zel, Intel Core i5 processzorral, 8 GB RAM-mal és Nvidia GeForce GT 1030 2 GB/AMD Radeon RX 550 videokártyával is mozgásra lehet bírni, és az ajánlott követelmények sem kérnek többet az Nvidia GTX 1660 Ti 6 GB-nál/AMD Radeon RX 5600 XT-nél.
Nektek hogy tetszik ennyi alapján a projekt?
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.