Sikerként könyvelheti el a Microsoft a saját konferenciáját, ugyanis az Xbox Showcase jobbnál jobb bejelentéseket tartogatott magában, és úgy néz ki a rajongók és a sajtó visszajelzései alapján is, hogy egy összeségében korrekt műsort tett le az asztalra a vállalat játékos divíziója.
Számos cím kapott új előzetest, többek között az Obsidian csapatnának gondozásában készülő Avowed is, amiről eddig nem túl sokat halhattunk. Most azon felül, hogy végre mozgásban is láthattuk a játékot, a konferencia után a csapat egyik fejlesztője osztott meg több izgalmas részletet a várhatóan 2024-ben megjelenő akció-kalanddal kapcsolatban.
Briar Diem többek között reagált azokra a látványt ért kritikákra, amelyeket a konferencián levetített előzetes mentén kaptak a fejlesztők. Ezzel kapcsolatban elmondta, hogy az előzetes rossz tömörítése és színszerkesztése mellett a játék még az alpha változatnál sem jár, ami azt jelenti, hogy számos finomítás és javítás vár még a grafikára és a világításra is egyaránt, így a látott verzió közel sem a végleges produktumot tükrözte. Ehhez kapcsolódva hozzátette még, hogy a játék az eddigi leghosszabb alfa periódust fogja majd élvezni, teret adva így a hibák teljeskörű javításának.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Az Obisdian fejlesztője továbbá a játék világáról és annak méretéről is nyilatkozott. Diem elmondta, hogy eredetileg egy nagyjából a Skyrim térképének méretével megegyező világot terveztek, de végül ennél egy jóval nagyobb bejárható területet alkottak meg.
Diem a beszélgetés végeztével megnyugtatta a rajongókat, és elmondta, hogy bár a konferencián bemutatott előzetesből ez nem derült ki, de a szokásos, már ismert Obsidian-féle karakterek, küldetések, és játékmechanikák várják majd a kalandozni vágyó játékosokat.
Ti várjátok már a meglehetősen ambiciózus Avowed megjelenését?