Az E3 2013-on a Vg24/7-nek sikerült elcsípnie az Elder Scrolls Online vezető játékmenet dizájnerét egy pár szóra, aki érdekes újdonságokat oszt meg velünk a multiplatform MMORPG-ről.
A Zenimax nagyon büszke az új játékra és mindarra, amit sikerült az Elder Scrolls Online-nal véghezvinniük, ezért szívesen is beszélnek a játékról. Nem is olyan régen egy Q&A-ben válaszolgattak a játékosok dungeon-ökkel kapcsolatos kérdéseire, és azt is elmondták nekünk, hogy minden platform dedikált szervert kap, ezért csak a PC-s és a Mac-es verzió között lesz átjárás.
Az alábbi videóban Nick Konkle, a vezető játékmenet dizájner mesél nekünk arról, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük, amikor kontrollerbaráttá tették az Elder Scrolls Online-t és, hogy milyen szerencsés véletlen, hogy érkezik az új generáció és vele együtt egy szép, közösségi jövő.
Maga az irányítás elég Skyrimesre sikerült, legalábbis a videóban látható gameplay alapján eléggé úgy látszik, de ezzel igazából nincs is semmi baj. Konkle azt is elmondja, hogy nem csak szimplán lecsupaszították az irányítást, hanem egy olyan újfajta MMORPG-t csináltak, "ami sokkal többről szól, minthogy azt nézed, hogy mikor jár le végre a cooldown".
Az Elder Scrolls Online béta tesztre már tudtok jelentkezni a hivatalos oldalon, a teljes verzió pedig 2014 tavaszán érkezik PC-re, Mac-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Játszatok a bétával, vagy inkább kivártok a hivatalos Elder Scrolls Online megjelenésig?