Az LA Times újság felmérése ennek ellenére igen érdekes eredménnyel zárult: az amerikai háztartások többet használják az Xbox 360-at mozinézésre, TV-sorozatok megtekintésére vagy online zenehallgatásra, mint játékra.
Az óceán másik oldalán olyan szolgáltatások is megtalálhatóak az Xbox Live-on, mint a Hulu, Vudu, Netflix, ESPN, és a frissz szolgáltatások közül a HBO Go, Major League Baseball és a Comcast's Xfinity.
A felmérés azt is kiderítette, hogy az egy évvel ezelőttihez képest 30 százalékkal több időt töltenek a családokban az Xbox Live használatával. Yusuf Mehdi, a Microsoft marketing és stratégiai fejese szerint az átlag felhasználó 84 órát tölt havonta az Xbox Liveon játékkal, mozinézéssel vagy zenehallgatással - ezzel szemben az átlagos otthonok 150 órát töltenek TV-nézéssel.
"Azt látjuk, hogy a felhasználók belépnek játszani az Xbox Livera, majd a készüléket nem kapcsolják ki, inkább másfajta szórakozási lehetőséget vesznek igénybe rajta."
Ez jó hír lehet az amerikai Microsoftnak, de nekünk, magyar felhasználóknak nem az - ugyanis mi ugyanannyi befizetésért jóval kevesebb szolgáltatást kapunk. Ezen nem kéne változtatni, kedves Microsoft?