Hirdetés

Egyedül is végig lehet majd játszani a World of Warcraft raidjeit

|

Ha zavar, hogy mások nem hagyják végignézni az átvezetőket és elolvasni a küldetések szövegeit, akkor ez a mód neked szól.

Hirdetés

A World of Warcraft: Dragonflight új kezdetet jelentett a játék számára, ez pedig leginkább a történetmesélésen volt érezhető. A Blizzard egy koherens, hosszú, sok kiegészítőn átívelő sztorit akar elmesélni, de van ezzel egy nagy bökkenő.

A WoW-kiegészítők cselekményeinek a dungeonok és raidek jelentik a tetőpontjait. Ezeket azonban olykor kénytelenek vagyunk a chatben ordibáló randomokkal végigjátszani, akik nagyon szeretnének mihamarabb egy-egy futam végére érni, és nem veszik jó néven, ha nem ugorjuk át a cutscene-eket, vagy elolvasnánk a küldetések szövegeit.

Hirdetés

A problémát a dungeonök esetében a Blizzard már megoldotta a "Follower Dungeon" rendszerrel, ahol NPC segítők tarthatnak velünk, és így rajtunk áll, hogy milyen tempóban akarunk haladni és élvezni a környezetet és a sztorit. A következő lépés a raidek könnyített módjának bevezetése lesz.

Először a WoWHead adatbányászainak tűnt fel, hogy a The War Within kiegészítő első raidjéhez hozzárendeltek egy eddig nem létezett "Story" nehézségi szintet is. Később a Blizzard is megerősítette, hogy a Nerub'ar Palace-hez elérhető lesz egy 1-5 fővel élvezhető sztori mód, ahol összecsaphatunk majd a főbossal egy egyszerűsített csatában, és átélhetjük majd a történet legfontosabb részeit.

Mielőtt felkiáltanátok, hogy "erre van az LFR", érdemes hozzátenni, hogy LFR-ban az emberek nagyon szeretnek rohanni, és ha véletlenül ki akarnád élvezni a történetet, akkor a chat nagyon gyorsan meg fog telni feszült speedrunnerek üzeneteivel. A probléma itt nem az LFR létezésével van, hanem a Story mód megjelenésének körülményeivel.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Az LFR, vagyis "Looking For Raid" nehézségi szint egy könnyített megoldás, amire bárki jelentkezhet a meccskeresőn keresztül. Nem kell guildekhez csatlakoznunk és egy stabil raidbeosztáshoz igazodnunk: akkor és onnan megyünk raidelni, amikor és ahonnan akarunk. A könnyedségért cserébe a loot gyengébb, és az egész LFR élmény jóval kevésbé izgalmas harcokat hoz. Az igazi kellemetlenség azonban, hogy az LFR módot csak szárnyakra osztva, több hetes széthúzással teszi elérhetővé a Blizzard, és most a Story módot is az LFR beosztás utolsó hetéhez akarják kötni.

Ez azért probléma, mert az új mód célja a történet játékbeli átélése lenne. Nem kell majd YouTube videókon keresztül néznünk az eseményeket, hiszen ott lesz az új opció is. A Normal és a Heroic módok azonban hetekkel előbb nyílnak, így az átvezetők, dialógusok, és minden más fent lesz YouTube-on jóval azelőtt, hogy a Story mód elérhetővé válna. Szintén probléma, hogy az egész raid helyett látszólag csak az utolsó bosst teszik elérhető az új módban.

A koncepció a helyén van, de a Blizzardnak lenne mit finomítani a dolgon. A közösség most éppen könyörög a fejlesztőknek, hogy gondolják át a megjelenés körüli részleteket, mielőtt teljesen értelmetlenné tennék az egész funkció létezését.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)