A Call of Duty-veteránok már megszokhatták, hogy az új részek megjelenését követően még hetekig finomhangolják a fejlesztők a fegyverek és kiegészítők működését, hatékonyságát, igyekeznek balanszolni a többjátékos élményt, hogy semmi ne legyen túl jó vagy egyenesen használhatatlan. A legutóbbi frissítés is sok mindenen változtatott, és sokan meglepően tapasztalták, hogy az Armor Piercing Ammunition, avagy a lőszer, aminek egyetlen haszna, hogy áthatol a páncélzaton, mostantól pont ugyanannyit sebez ellenfelekre, mint a hagyományos töltény.
Joggal merül fel a kérdés, hogy akkor miért nem távolították el egy az egyben, mire lesz jó a jövőben.
A továbbiakban akkor vesszük majd hasznát, ha járműveket és killstreakeket próbálunk majd leszedni, így végülis nem lesz teljesen fölösleges, de biztos, hogy kevesebben választják más fegyverkiegészítők helyett.
A játékosok mindenesetre jól szórakoznak rajta, találgatják, hogy milyen cuccokat tesznek a fejlesztők haszontalanná legközelebb. Reméljük, nem kell majd átlátszó füstöt okádó füstgránátokkal, ellenfeleket nem mutató UAV-vel, sebzést nem okozo fegyverekkel harcba indulnunk.