Rég elmúltak már azok az idők, amikor a 640x480 vagy a 800x600 volt az általános felbontás, bár akkor még a játékokat is ezekhez igazították, nem folyt ki a szemünk tőlük. Most már sokszor a 720p is kevés, a 900p, de még inkább az 1080p az elvárt - de mi történik akkor, ha egy olyan részletesen kidolgozott játékot butítunk le, mint a Horizon Zero Dawn?
Ennek járt utána még tavaly augusztusban a zWORMz Gaming mögött álló Kryzzp, akinek videója most újra nagyot megy a neten. A youtuber megnézte, hogyan fut az akkor még eleve rosszabb állapotban lévő játék egy GT 710-es kártyán, különböző felbontások mellett.
Ahogy az várható volt, 1080p-nél 5 fps, 720p-nél 8 fps, 360p-nél pedig a még mindig élhetetlen 12 fps volt a csúcs, aztán még lejjebb ment 144p-ig és 72p-ig, ahol már nem a framerate jelentette a fő problémát. Nem tudnánk így játszani, mert a UI elemei sem látszanak, de van benne valami művészi, nézzétek csak:
Egyébként csak a miheztartás végett: már a Game Boy Advance is 240x160-as felbontást tudott.