Asad Quizilbash, az Uncharted franchise marketingese jelentette be a Naughty Dog műhelyében készült széria sikerét, mivel 13 milliót sikerült már eladni belőle, ez pedig olyan üzleti hír, amelyet már mosolyogva szokás közölni a nagyérdeművel. Persze azt már korábban is tudtuk, hogy a siker töretlen, mivel már az első nap túllépte a 3,8 milliós álomhatárt az Uncharted 3: Drake's Deception eladása, de az összesített számok tekintetében sincs oka panaszra a Sony-nak.
Persze a Sony büszke lehet a jó kritikákra (nálunk a novemberi GameStarban olvashattatok róla, 94%-os eredménnyel zárt), és persze az idei Video Game Awards jelölésre is, de Asad Quizilbash a Fortune Hunter's Club nevet viselő szezonbérlet is nagy siker lesz, amelynek keretében 25 dollárért a játékosok 7 multiplayer DLC-t szerezhetnek be (így akár 45 százalékot is spórolhatnak). Mindenki boldog, számok megvannak, Drake buksiját meg lehet simogatni, van még benne üzlet.