A Frostbite 2-nek már több alkalommal volt lehetősége bemutatni, és azt kell mondani, hogy senkinek nem okozott csalódást. A Battlefield 3 erőforrása fog dolgozni a Medal of Honor: Warfighter-ben is, ami a fejlesztők szerint azért lesz jobb vetélytársainál, mert a jövőbeni konzolok képességeit tartja szem előtt. Amikor Soderlundot a Gamasutra ezzel kapcsolatban kérdezte, azt a választ adta, hogy "Igen, őszinte leszek. A Frostbite 2 a következő generáció számára épült, és eleve így kezdtünk bele a fejlesztésbe. Valami olyasmit kellett létrehoznunk, aminek bőven vannak tartalékai a későbbiekre vonatkozóan. Ez tehát azt jelenti, hogy amit a Battlefield 3-ban látsz, az messze nem a motor képességeinek határát jelenti, sőt, csupán a kezdet, ahonnan majd szépen haladhatunk előre.
Van egy technológiai alapunk, amiben bízhatunk, és meghatározza, hogy miket tudunk létrehozni a jövőben, és komoly tartalékok vannak." A Medal of Honour: Warfighterről is volt egy kis elmélkedés az interjúban, mellyel kapcsolatban elhangzott, hogy eredetileg az Unreal Engine 3-mal indultak neki a fejlesztésnek, de aztán áttértek a Frostbite 2-re, mert "amikor a csapat meglátta a végeredményt a Battlefield 3-mal, azonnal egyértelművé vált, hogy a Frostbite 2-vel kell folytatni a fejlesztést. Ezzel nem azt mondom, hogy az Epic motorja rossz, csupán amikor összehasonlítottuk a kettőt, akkor azonnal egyértelművé vált, hogy amit akarunk, az a Frostbite 2."