Hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvend (nyilván főleg a gyerekek körében), mégsem beszélünk eleget róla. Pedig aki már kipróbálta (például a GS csapat nevében beszélhetek), az nagyon rá tud csúszni a Skylanders ötletre, a gyűjthető figurákra, a második gyerekkorunkat éljük.
Nem is olyan régen egy interjút olvashattatok nálunk az Acitivision marketingosztályának alelnökével, John Coyne-nal és a kereskedelmi osztály alelnökével, Josh Taubbal, aztán Daev a játékról is mesélt pár dolgot egy Skylanders: Swap Force előzetes keretében. Még többet kaptok a 2013/06-os GameStar magazinban, érdemes lesz elolvasni, mert minden gyerek és apuka új kedvencet kap, ezt nagyjából borítékolom. Na de lássuk is az E3-as kedvcsinálót, mielőtt még az egekbe magasztalom itt a Skylanders címet:
Aranyos, nem?