Egészen pontosan 290 százalékkal értek el nagyobb nyereséget a tavalyihoz képest, és ehhez "csak" egy Dragon's Dogma kellett. A megjelenés óta az egymilliós értékesítési darabszámot is meghaladó játék segítségével a cég jelentősen jobb helyzetbe került, mint amilyenben előző évben megjelent játékaik rossz szereplése után volt. A negyedéves bevétel 283.000.000 dollár volt, ami 56 százalékkal magasabb az előző év hasonló időszakához képest.
Figyelembe véve, hogy egyik legnagyobb húzócímük, a Resident Evil 6 majd csak az ősszel jelenik meg, feltételezhetően tovább fog javulni az idei mérleg, pedig a bevétel már így is hatszorosa annak, mint amit a cég tervezett. Az előzetes pénzügyi jelentésben ugyanis a bevételek 27,9 százalékos, míg a nyereség 45,7 százalékos növekedését jósolták, ám ettől kedvezőbbek lettek a számok. Mivel olyan bevételeik lettek, melyekre nem is számítottak, ezért azt javasolnánk, hogy azt a pár tízmillió dolláros pluszt osszák szét a GameStar olvasói között.