Imádom a sárkányokat. Kilencéves forma kölyökként Tolkien Hobbitjában tett kalandjaim során találkoztam először a szóval és a könyv borítóján lévő rajz egyszerre rémített meg és nyűgözött le, illetve felnőtt fejjel ezért is szerettem bele a Dragon Age: Origins-be. A BioWare biztosított róla, hogy a sorozat nevéhez hűen a Dragon Age: Inquisitionben is visszatérnek ezek a misztikus lények, viszont a szepük egy kicsit átalakul.
A BioWare-es Mike Laidlaw elmondta, hogy a sárkányoknak szimbolikus szerepe van a sorozatban, mindig valami nagy esemény előhírnökei, nem pusztán a boss-harcok elengedhetetlen kellékei. A fantasyvilágban gyakran intelligens,fennkölt és bölcs élőlényekként jelenítik meg a sárkányokat, de a Dragon Age: Inquisitionben inkább vad ragadozók és megközelítőleg "annyira értelmesek, mint egy okos Mabari kutya".
A vegyes fogadtatású (muhaha) Dragon Age II-ben méltatlanul háttérbe szorultak, viszont Laidlaw azt ígérte, hogy az Inquisitionben nem lesz hiány a sárkányokból, viszont nagyon figyelnek arra is, hogy a játékos "éppen a megfelelő mértékben találkozzon majd velük a játékban". Az Dragon Age 3-ban nagyon kevés küldetés lesz az adott fejlettségi szintünkre szabva, ezért lesz olyan, amihez majd később kell visszatérnünk; ilyenek lesznek a sárkányok is. Laidlaw elmondta, hogy lesz olyan fenevad, akivel a sztoriszál alatt kell megküzdenünk, de opcionális mellékküldetésként is előfordulnak majd, ráadásul mindegyiknek meglesz a maga különlegessége.
A játékosoknak gondosan fel kell majd készülniük egy-egy sárkányölésre, az adott lény speciális képességeit és a környezeti adottságokat is figyelembe kell vennie, amikor a csapatát és a felszerelését válogatja össze. "Soha nem akarom, hogy egy játékos csak úgy meg tudjon ölni egy sárkányt" - mondta Laidlaw, arra utalva, hogy a jó lootért bizony meg kell izzadni.
A Dragon Age: Inquisition és a sárkányvadászat 2014 őszén indul, addig is mondjátok el nekünk, hogy miért várjátok a játékot.