Az Arkane Studios sok újdonságot kipróbál a Dishonored folytatásában, miközben próbálják megtartani azt a légkört, mely a játékosok megtapasztalhattak a széria első részében.
A QuakeCon 2016 során a PlayStation Access interjút készített Harvey Smith-szel a Dishonored 2 kreatív vezetőjével. A beszélgetés alatt szóba került a level design és a különféle új módszerek, ahogy a játékosok szembenézhetnek a küldetésekkel, akár úgy is, ha senkit sem szeretnének megölni.
A fejlesztők fontosnak tartják, hogy minden küldetés egy nem lineáris mini világ legyen, ahol minden játékos lehetőséget kap, hogy a neki legkedvezőbb módon hajtsa végre a küldetést, akár nagy felfordulást keltve, akár az árnyakban lopakodva.
"Nagyon erőszakosan és nagyon csendben is játszhatsz. Úgy is játszhatsz akár, hogy szó szerint nem ölsz meg egy embert sem." - teszi hozzá Smith.
A Dishonored 2 egy új játékmódot is tartalmazni fog, az úgynevezett "Flesh and Steel"-t, amiben mindenfajta erők nélkül vadászhatunk a gyönyörűnek ígérkező tájakon.
A játék megjelenése november 11-én várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.