Amit eddig láttunk a Destinyből, az csak egy nagyon kicsi szelet volt. A szeptemberben megjelenő játék többszáz órányi szórakozást kínál, és a sztori teljesítése csak a kezdet.
Erről biztosított minket Luke Smith, a Bungie illetékese, aki elmondta: a Destinyt úgy tervezték meg, hogy a játékosok visszatérjenek a történet teljes megismerését követően is. „A Destiny végjátéka akkor kezdődik, amikor elkezded felismerni, hogyan végződik a sztori. Ahogy meglátod, hogyan zárjuk le a kaland első darabját, szeretnénk, ha visszatérnél a világba és folytatnád. Szeretnénk a motivációidat a noszogatott karaktered motivációival összehangolni.Szóval szerintünk a végjáték jó része 20-as szintnél kezdődik.”
A Bungie a más online játékokban megismert raidekhez hasonló helyzeteket tervez. A kampánnyal ellentétben az azután megnyíló tartalom másféle kihívásokat kínál: „Ha egy raid 25-ös szintnél kezdődik, nem feltétlenül ott ér véget. Mintha a raid a felszerelés fejlesztésének útja lenne – úgy alakítod ki arzenálodat, hogy tudj reagálni minden szituációra, amin keresztül kell jutnod.”
A raidek mellett naponta jönnek új tartalmak, új célok, amikért érdemes küzdeni. Szóval unalomnak helye nincs, és a felhasználói bázis, ha minden úgy alakul, még évekig megmarad, sőt, egyre gyarapszik. A Destiny szeptember 9-én jelenik meg új- és előző generációs konzolokra.