Mivel sokkal közelebbről nincs értelmezhető eladási lista, ezért kénytelenek vagyunk a brit eladási mutatók alapján következtetéseket levonni a fogyasztói viselkedést illetően. Bárhogy is, a sajtó szava nem szent.
Hiába szól szinte az összes Dead Island: Riptide teszt arról, hogy a játék nem lett túlságosan erős, a fogyasztó nem vesz tudomást a szakmai véleményekről. Zombi, sziget, többjátékos coop móka - ez bőven elég a szórakozáshoz, ez a közönség döntése. Harmadik hete vezet tehát a Koch Media égisze alatt futó horror-FPS-szerepjáték (ez utóbbi mikroszkóppal keresendő benne), viszont a második helyre a Call of Duty: Black Ops 2 küzdötte vissza magát érdekes módon - talán az ingyen multis hétvége, talán a nemrég megjelent Revolution DLC tette meg a hatását. Íme a múlt heti toplista közvetlenül az aranyérmes videója után:
Dead Island: Riptide (Koch Media)
Call of Duty: Black Ops 2 (Activision)
Tomb Raider (Square Enix)
Injustice: Gods Among Us (Warner)
FIFA 13 (EA)
BioShock Infinite (Take-Two)
Assassin’s Creed 3 (Ubisoft)
Lego City Undercover: The Chase Begins (Nintendo)
The Walking Dead (Telltale)
Luigi’s Mansion 2 (Nintendo)