Hirdetés

Dark Souls Remastered - így teljesít a játék konzolokon

|

Papíron minden platformon a 60fps volt a cél, ami azért nem mindenhol működik.

Hirdetés

A DigitalFoundry rendesen megdolgozta a Dark Souls Remastered különböző verzióit. A PC-s változattal már futottak egy kört, most pedig a konzolokat rakták egymás mellé egy 4k-s teszt kedvéért.

Hirdetés

Az alap PS4 és Xbox One modellek egyébként 1080p mellett küzdenek a 60-ért, míg nagy testvéreik 1800p-vel dolgoznak. A UI elemek 4k-ban lettek újra rajzolva, és a különböző új fény, árnyék, füst és egyéb effektek tényleg egy egyébként 4k-s játék élményét adják. A gond az fps-számmal van, ami egyébként csak az Xbox One X-en nem roskad magába.

Míg nagy általánosságban azért megvan a 60, egyes bossharcoknál ez nagyot változik. A Great Wolf Sif jobban megizzasztja a gépeket, mint a játékosokat: az Xbox One 27fps-re esik, a PS4 30-ra, a Pro 44-re húzza össze magát félelmében.

Kicsit kíváncsiak vagyunk, hogy a fenti adatok után mit fog majd mutatni a Switch verzió.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)