Hirdetés

Dark Souls III - ezeket veszi át a korábbi részekből

|

A From Software arra törekszik, hogy a korábbi játékaikból a legjobb rendszerek kerüljenek csak be a Dark Souls III-ba. Most elég sok elemről elárulták, hogy megy, vagy marad.

Hirdetés

A From Software már jó néhány játékot jegyez az akció-RPG műfajában, a Dark Souls III-ban pedig nem csupán a sorozat első két részéből, hanem a Demon's Souls-ból és a Bloodborne-ból is átveszik a legjobb elemeket. Nemrég még több infót elárultak a játék készítői a GameInformernek arról, hogy melyik, a Dark Souls II-ben látott rendszerek mennek, és melyikek maradnak.

Az például biztos, hogy az előző részhez hasonlóan az első pillanattól fogva lehetőségünk lesz a gyors utazásra két tábortűz között, illetve újraoszthatjuk a karakterünk fejlesztésére elköltött lelkeket is, bár Miyazaki abban még nem biztos, hogy ehhez ismét szükségünk lesz-e a Soul Vessel tárgyra. Visszatér a New Game+ mód is, szokás szerint új tárgyakkal, és átrendezett ellenfelekkel, viszont a farmolás kapcsán elveszik az a lehetőség, amit az előző részben a Bonfire Ascetic tárgy nyújtott az ellenfelek felerősítésére. A Dark Souls III-ban finomít a From Software a fegyvereink tartósságának kezelésén is, az első és a második DS közötti egyensúlyt keresve.

A Dark Souls-sorozat védjegyének számító multis mechanizmusok is visszatérnek, tehát nem a Bloodborne-féle csengő-rendszert ülteti át az új játékba a japán csapat, viszont ezúttal nem lesz szükségünk egyszer felhasználható tárgyakra, hogy megszállhassuk mások játékát. Ilyenkor egyébként a karaktereket a sorozatból megszokott soul-szint alapján sorsolja össze a játék, ami ha arra utal, hogy a Soul Memory-rendszernek búcsút inthetünk. A Dark Souls III-ban visszatérnek egy korábbi megoldáshoz a rejtett átjárók kapcsán is, a falak végigtapogatása helyett ha egy támadással eltaláljuk a rejtett ajtó helyét, az megnyílik előttünk.

A varázslatainkat ezentúl nem a használatok fix száma, hanem egy mana-csík korlátozza majd, és Miyazaki szerint azon fognak dolgozni, hogy mindegyik iskola teljesen más élményt nyújtson, ne ugyanazok a spellek legyenek átdolgozva a különböző stílusokhoz.

Szerintetek jó irányt választottak a készítők?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)