Hanem trend, azaz divat. különböző okok miatt (lehet találgatni) a kiadók és a fejlesztők nem motiváltak abban, hogy PC-s játékaikban LAN-os és/vagy dedikált szerver támogatás legyen.
Pedig a Command & Conquer sorozat igencsak híres volt a LAN-os játékmenetről - magam is órákon át nyomtam egyes részeit gyanútlan munkahelyeken - persze csak munkaidőn kívül, természetesen :)
A Command & Conquer 4: Tiberian Twilight folyamatos internet-kapcsolatot igényel majd, ahogy Ubisofték is csinálják. S ez még mind semmi: a játék sem LAN, sem dedikált szerver támogatással nem rendelkezik majd. Az indok egyszerű - A Command & Conquer 4: Tiberian Twilight globális játékoslistáit, statisztikáit, leaderbordjait úgyis egy központi szerver tárolja, így aztán ezen át lehet majd multizni is. Természetesen bárki bárhonnan beléphet a saját accountjára, azonban a program dedikált szervereket nem támogat.
Lehet felháborodni, de minek - néhány héten belül úgyis jön majd másik PC-és fejlesztő cég és bejelent egy hasonló rensdzert a legújabb játékára - úgy gondolom a klasszikus "offline" játék, amelyhez nem kellett internet kapcsolat a végnapjait éli PC-n... Hogy ez jó, vagy rossz? Majd 5 év múlva levonjuk a tanulságokat és megmondjuk :)