A Eurogamer nem rég készített egy hosszabb interjút Török Balázzsal, a CD Projekt RED vezető engine programozójával, aki a kérdésekre válaszolva kitért a multiplatformos fejlesztés nehézségeire is.
Török szerint a PlayStation 4 API-ja (alkalmazásprogramozási felülete) valamivel komplikáltabb, mint amit az Xbox One-nál tapasztaltak. "Az Xbox One működését nagyon könnyű megérteni, és nem csak azért, mert a hardvere nagyon hasonló egy PC-hez, hanem mert a SDK és API is olyan, mint amilyenekkel a számítógépeknél találkozunk. A PlayStation 4 esetében valamivel bonyolultabb a helyzet, de én személy szerint dolgoztam már PlayStation 3-on is" - mondta Török.
Török gyorsan hozzá is tette, hogy a PlayStation 4-re való fejlesztés sokkal könnyebb, mint az elődjénél. "A PS3 esetében fontos volt a közösség, ahol meg lehetett osztani az információkat, de most sokkal könnyebb helyzetben vagyunk, ugyanis latba vethetjük a PC-s tudásunkat, illetve a korábbi konzollal kapcsolatos ismereteinket, hogy feszegethessük határokat" - tette hozzá a vezető.
A CD Projekt RED jelenleg a The Witcher 3: Wild Hunton, illetve a Cyberpunk 2077-ön dolgozik, amelyek PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra érkeznek.