Christian Svensson hatalmas karaktertengert zúdított a Rock, Paper, Shotgun olvasóközönségére, interjújában elhangzottak olyan kijelentések, melyekről mindenképpen érdemes összefoglalószerűen beszámolni. A Capcom vállalatánál szolgálatot teljesítő felsővezető nyilatkozatában örömmel beszélt a PC Gaming Alliance szervezetéhez történt csatlakozásról, szavaiból kiderült, nem kívánnak „csendes tagként" szerepet vállalni a szövetségben, bizony óriásléptekkel közelednek az asztali rendszerek irányába. Svensson véleménye szerint a személyi számítógépeket tekinthetjük a legelterjedtebb platformnak a világon, ezzel szemben számos fejlesztő kimondottan konzolos rendszerekre összpontosítja minden erejét.
Egyikük sem Christian Svensson, de örülnek kijelentéseinek
Ebből szeretnének profitálni, ugyanis minél többen fordítanak hátat a PC-s játékvilágnak és iparnak, annál nagyobb lehetőségük, terük adódik sikeres címekkel betörni a játékosok otthonába. Stratégiájuk alappillérjének a bolti dobozos verziók fontosságán túlmutató digitális disztribúciót tekinthetjük (a napjainkban vezető digitális tartalommegosztókhoz sorolta vállalatát Xbox 360, PlayStation 3 és Wii kategóriákban), melyet kiterjesztenek asztali rendszerekre is. Christian Svensson továbbá elmondta, a PC-s iparnak a vásárlóközpontúságra kell törekednie, azaz érthetően elmagyarázni a személyi számítógépek és játékok közötti alapvető összefüggéseket, rávilágítani a kalózkodásra és azt vásárlói együttműködéssel visszaszorítani.