A héten már elemeztük egy kicsit, hogy miért kezdődött hatalmas sárdobálás a Call of Duty: Infinite Warfare bejelentését követően. A rajongók évek óta sírnak egy világháborús lövöldéért, erre jön egy jövőben játszódó epizód, ráadásul a felújított Modern Warfare-t is csak ezzel összecsomagolva lehet megszerezni.
Eric Hirshberg, az Activision vezérigazgatója egy interjúban mondta el véleményét a kialakult helyzetről: "Először is remek dolog, hogy a rajongók ilyen szenvedélyesek. Ehhez az iparághoz semmi más sem hasonlítható, ahogy a rajongók is egyedülállóak. Szeretjük, hogy a rajongóink sajátjukként kezelik a franchise és határozott véleményük van róla. Nem sok franchise van a világon, ami képes akkor indulatot kiváltani az emberből, mint a Call of Duty, és ez egy jó dolog."
"Másrészt tisztában vagyunk vele, hogy egyesek a régimódi játékmenetet szeretnék viszontlátni, ezért is remastereltük a Modern Warfare-t. De sokmillió rajongó van, aki újdonságokat, innovatív játékmenetet vár, és megtaláltuk a módját, hogy mindkét rétegnek megfeleljünk. Az előrendelési számok nagyon jól állnak, a trailer pedig a legjobb like/nézettség aránnyal rendelkezik, amit valaha láttunk."
"Amikor bejelentettük a Black Ops 2-t, a futurisztikus trailer elképesztő mennyiségű dislike-ot kapott. Aztán ez lett a legsikeresebb játék, amit valaha csináltunk. A Black Ops 3-mal többen játszanak, mint bármelyik játékkal az Activision történelmében. Mindig is vállaltuk az efféle rizikót, és eddig bejött. Akkor lesz baj, ha egyszer abbahagyjuk a próbálkozást." - tette hozzá.