A Call of Duty: Infinite Warfare első trailere nagyjából a Battlefield 1 előzetesével egyidőben jelent meg és rögtön meg is indult a rivalizálás a két sorozat rajongói között, viszont ebben az esetben gyakorlatilag egyértelműnek tűnt az utóbbi fölényes győzelme. A játékot fejlesztő Infinity Wardot azonban ez nem tántorítja el, sőt, mindent beleadnak a fejlesztésbe.
A játék narratív dizájnere, Taylor Kurosaki egy interjúban árulta el, hogy a kritikus gamerek véleménye csak megerősítette őket abban, hogy be kell fejezniük a játékot:
"A kritikától csak elszántabbak lettünk. Vissza kellett mennünk a projekthez és befejeznünk a küldetést. Reyes-nek a játékban egy fontos küldetése van, ez pedig ránk is igaz. Nagyon érdekes, hogy milyen párhuzamok vannak néha az ilyen dolgok között, hiszen a vezető szerep felelőssége egy olyan dolog, amit a stúdióban is többen éreznek."
Kurosaki egyébként úgy érzi, hogy minél többet tudnak a játékosok a játékról, annál pozitívabb a visszajelzés a részükről, erről pedig nekünk is hasonló a véleményünk.
Ti mit gondoltok? Hogy tetszik eddit a játék?