Egyre több játékról derül ki, hogy valamilyen formában támogatni fogja a PlayStation 4 Pro által kínált hardveres lehetőségeket, a játékosok pedig nyilván arra kíváncsiak, hogy megéri-e majd az új konzolra váltani. Elvégre könnyen kiderülhet, hogy egyes játékokban nem is olyan látványos az előrelépés, habár eddig úgy néz ki, hogy azért érezhetőek az extra lóerők.
Természetesen az idén megjelenő Call of Duty: Infinite Warfare is támogatja majd az új konzolt, és habár a Digital Foundrys kollégáknak még nem volt lehetősége alaposan kielemezni a játékot, az EGX 2016-on gyorsan megnézték, hogy mik a legfeltűnőbb változások. Ami már első ránézésre világossá vált, hogy a PS4 Prón nem igazán számíthatunk nagyobb részletesebb modellekre vagy szebb effektusokra, leginkább a magasabb felbontáson van a hangsúly.
A játék ugyanazt a "checkerboard" (tehát sakktábla) kirajzolási technikát használja, amit már más korábbi játékok is alkalmaznak arra, hogy magasabb felbontásban jelenjenek meg (mint pl. a Rainbow Six: Siege, aminek a fejlesztői egy prezentációt is tartottak erről a Games Developer Conference-en). Ennek az a lényege, hogy a motor a kirajzolt képet sakktábla mintában egészíti ki új képpontokkal, amiket aztán úgymond interpolál, tehát a szomszédos pixelek átlagolásával közelíti, hogy minek kéne ott lennie.
A Digital Foundry szerint állóképeken azért még az edzett szemek észrevehetik majd a trükköt, de ha mozgás közben nézzük (CoD-ban pedig azért gyakori a mozgás, valljuk be) és elég távol ülünk a tévétől, akkor valószínűleg nehezen fogjuk majd látni, hogy csak amolyan szemfényvesztésről van szó. Ez nagyon jót tesz a játéknak 4K felbontású kijelzőkön, viszont a srácok szerint ennél többre nagyon nem érdemes számítani. A másik feltűnő probléma, hogy míg a 60fps továbbra is marad, az esetenként előforduló bukdácsolások itt is észrevehetőek maradnak, remélhetőleg a megjelenésig ezeket sikerül kijavítani.
Ti mit gondoltok? Megéri majd azúj konzolon Call of Duty-zni?