A Battlefield 1 és a Call of Duty: Infinite Warfare bejelentésének hetében minden a két FPS csatájával és főleg a CoD-ot leíró kommentekkel volt tele, az Activision marketing-fiaskója pedig az előrendelői számokon is meglátszik. A Black Ops III-at tavaly tömegével rendelték elő az USA-ban, az új rész pedig a közelébe sem ér.
A VGChartz adatai legalábbis ezt mutatják, amik ugyan nem hivatalosak, de általában elég pontosak. A különbség ezek szerint brutális: a Black Ops III a bejelentés utáni héten 384 ezer Xbox One-os és 270 ezer PlayStation 4-es előrendelést produkált, ehhez képest az Infinite Warfare-re mindössze 33 ezer PS4-es és 30 ezer XBox One-os előjegyzést adtak le az amerikai gamerek.
A bejelentés hete egyébként rendkívül fontos, a tavalyi CoD esetében az első héten vették fel az előrendelések 43 és 49 százalékát. Ettől függetlenül az Infinite Warfare még javíthat, például, ha bizonyítanak a készítők, hogy tudnak komoly játékbeli újításokkal szolgálni.
Mit gondoltok, javulhat még a megjelenésig az idei Call of Duty megítélése?