Az a néhány szerencsés játékos, akinek sikerült Blur bétakulcsot szereznie, már javában tör-zúz valahol Árkádiában, a Bizarre Creations munkatársai pedig tovább fényesítgetik a játékot a bétatesztből kapott információk alapján. A jó hosszan elnyújtott fejlesztési idő, a több mint harminc helyszín, az ötvenféle kocsi, az ötletes ellenfél-szomorító módszerek, és a mozgalmas játékmenet azt ígérik, hogy a Blur olyan játék lesz, amihez a "Blur 2"-ig hozzá se kell nyúlni.
Mindez naiv elképzelésnek bizonyult, mert a fejlesztők már most "erőteljes DLC stratégiát" emlegetnek. Arról ugyan nem szól a fáma, hogy mi minden kerülhet majd a letölthető csomagokba, de a fejlesztők rögtön munkához akarnak látni, amint elkészült az alap játék. Azzal azért a Bizarre is tisztában van, hogy eltart egy ideig, mire a játékosoknak sikerül miszlikbe szaggatniuk az olcsó kis járgányokat, ezért nem fogják elsietni a dolgot, és adnak nekünk egy kis haladékot a DLC invázió előtt.
Most pedig következzen néhány költői kérdés! Létezhet játék csomagok nélkül? Minden játék igényli őket? Vajon mit tudnak majd a Blur pakkokba helyezni a fejlesztők?