Hirdetés

Bloodborne - olyan nehéz lesz, mint a Dark Souls

|

A From Software új, PlayStation exkluzív játéka méltó lesz a fejlesztő eddigi munkáihoz - nehézségében is.

Hirdetés

Aki esetleg egy másik bolygóról jött: az E3-on bejelentett Bloodborne-t az a From Software csinálta, aki a Dark Souls sorozatot is. Azt a Dark Souls sorozatot, amely az előző generáció legnehezebb játékai közé ékelte be magát röhögve, miközben csatabárddal csapdosta át még a legjobban átszőtt kötélidegeket is.

A PS4-re bejelentett Bloodborne kapcsán a rajongók számtalan internetes fórumon zaklatták a céget, hogy vajon az új játék is a régi nyomdokaiba lép-e, már ami a kihívási faktort illeti. Hála az égnek - vagy éppenséggel a pokolnak - aggodalomra nincs ok, Hidetaka Miyazaki, a program designere nem felejtette el, honnét is indultak.

Egy interjúban többek között kifejtette, hogy a From Software, bár már rég nem az a kis stúdió, akik a Demon's Soulst tető alá hozták (például több erőforrás áll a rendelkezésükre, hogy akár párhuzamosan fejleszthessenek címeket), a célkitűzés és a játékok szellemisége ugyanaz maradt.

Elmondása szerint az, hogy új generációra dolgoznak, és új címet építenek, nem azt jelenti, hogy nem maradnak meg a stílusjegyek. Röviden és tömören: pont ugyanolyan izzasztó és nehéz lesz a Bloodborne, mint a From eddigi játékai.

Ti örültök neki, hogy bár a cím és a korszak más, a védjegynek számító nehézség megmarad?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)