A Blizzard úgy nagy általánosságban a fejlesztés alatt lévő projektjeinek felét lelövi, de ez a játékiparban többeknél előfordul. A legszomorúbb veszteség a kidobott címek tömegében talán a Titan volt, amit a mai napig emlegetnek a stúdió nagyjai.
A cég alapítója, Mike Morhaime is szóba hozta a bukott MMO-t egy múlt heti előadáson Barcelonában. Elmondása szerint meg akarták csinálni a nagy "következő generációs MMO-t", de a tervek túl ambiciózusak voltak.
"Nem sikerült kordában tartanunk a projekt méretét. Túl sok volt az ambíció. Egy teljesen új világ lett volna, ahol a következő generáció nagy MMO-ja játszódhatott volna. Rengeteg mindent terveztünk bele, még különböző játékmódokat is. Úgy is nézhetjük, mintha két játékot fejlesztettünk volna, de egyszerűen nem álltak össze."
A Blizzard aztán a Titan hamvaiból építette fel az Overwatch világát, ami Morhaime szerint a "stúdió életének egyik legjobb döntése volt".
"Megfogtunk valamit, ami nagyon sokáig (talán soha) nem készülhetett volna el, és egy király játékot csináltunk belőle."
Annak idején, amikor 2014-ben kiderült, hogy a Titannek végleg befellegzett, egy kicsit mind szomorúak voltunk. Most azonban egy Anthem utáni világban vagyunk, ahol megtapasztaltuk, milyen játék is lesz a hosszas tervezgetésből és egy zavaros ötlet kierőszakolásából. Talán jobb is a Titannek, hogy nem jött ki.