Nemrég a Blizzard bejelentette, hogy a Battle.net 2.0 nemcsak a StarCraft II multit fogja kiszolgálni, hanem ezen keresztül meg is lehet majd vásárolni a játékot magát is. Ne feledjük, 2004-ben a Steam hasonlóan indult a Half-Life 2-vel.
Azonnal beindult a spekuláció, hogy esetleg külső fejlesztők és kiadók is felhasználhatnák a Battle.net 2.0-t, ahogy a Steam is kifejlődött a legnagyobb PC-s digitális terjesztési hálózattá. Meg is kérdezték Rob Pardot a GDC-n, várható-e egy ilyen lehetőség? A Blizzard főnök válasza annyi volt: "Ez egy olyan téma, amelyről mindig szó volt a Blizzardban". Elmondta, hogy jelenleg elég nehéz lenne "idegen" játékoknak ugyanazt a támogatást megadni, mint a Blizzard saját címeinek. Azonban már a Blizzard bejelentette, hogy a Battle.net 2.0 segítségével a térképkészítők és modderek StarCraft II modokat árulhatnak majd - ezt sokan első lépésnek tekintik a Battle.net 2.0 Steam-szerű szolgáltatássá válásának útján.